ویدئو دیگر بخش مهمی از معرفی یک سازمان یا برند در اینترنت است و هر شرکتی باید یک ویدئوی معرفی یا تبلیغاتی از خود داشته باشد. کاربران با ویدئوها ارتباط بیشتری برقرار می کنند، پس شما هم اگر به دنبال افزایش اعتماد مخاطبان خود هستید باید دست به کار شوید و از ویدئوهای تبلیغاتی به سود خود استفاده کنید. ما در اینجا چند راهکار خوب برای شما داریم. با استفاده از خدمات ما ، تیزر تبلیغاتی ، ساخت تیزر تبلیغاتی، ساخت موشن گرافیک ، ساخت و طراحی لوگوموشن و ساخت انیمیشن بهره ببرید. ساخت ویدئوهای تبلیغاتی خدماتی ارزنده و با نتیجه گیری بالا در بازاریابی دیجیتال است.

موشن گرافیک یا موشن گرافی چیست؟ انواع موشن گرافیک چیست ؟

ویدیوهایی که پیام و محتوا را به‌صورت متحرک منتقل می‌کنند موشن هستند. واژه موشن Motion در زبان فارسی پویا ترجمه می‌شود و به هر چیزی که دارای حرکت باشد می‌گویند.

انتقال محتوا با این روش از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. از جمله اینکه می‌توان محتوا را به‌صورت تأثیرگذارتر و جذاب‌تر در زمان کوتاه‌تری به مخاطب ارائه داد.

موشن‌ ها می‌توانند به‌صورت آفلاین و آنلاین بر روی کامپیوتر و موبایل در وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که قابلیت نمایش ویدیو را دارند نمایش داده شوند.

motiongrafic

انواع موشن گرافیک ها

ویدئوهایی هستند که در آن از فضاهای واقعی فیلم‌برداری می‌شود و اطلاعاتی را گزارش می‌دهد. در ویدئو رئال‌ها از طرح‌های گرافیکی استفاده خاصی نمی‌شود و محوریت اصلی و بار انتقال پیام بر دوش فیلم‌برداری، صدابرداری، صداگذاری و تدوین است.

این دسته از موشن‌ ها، تلفیقی از فیلم‌برداری و گرافیک هستند که عمدتاً این گرافیک‌ ها علاوه بر افزایش جذابیت برای نمایش اطلاعاتی به کار می‌روند که با فیلم‌برداری قابل‌ارائه نیستند.

استاپ موشن تکنیکی است که برای ساخت آن از اشیای واقعی عکاسی می‌شود. در این شیوه، اشیا به‌صورت کم و جزئی حرکت داده می‌شوند و از هر حرکت عکاسی می‌شود. سپس تمامی عکس‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص، پشت سر هم قرار داده می‌شود تا حس حرکت را القا کند.

موشن‌ گرافیک از دو واژه «موشن» و «گرافیک» ساخته شده و به معنای ساده، گرافیکی است که دارای حرکت است و برای انتقال پیام از قابلیت‌های هر دو استفاده می‌شود. عموماً در آن‌ها از تصاویر واقعی استفاده نمی‌شود و برای طراحی گرافیک آن از نرم‌افزارهای طراحی گرافیک همچون فتوشاپ و ایلاستریتور بهره می‌گیرند. ارائه محتوا به‌صورت موشن‌ گرافیک، به دلیل وجود حرکت و صدا، جذابیت بیشتری را برای مخاطب به همراه دارد.

اینفو موشن ها ویدیوهایی هستند که در آن‌ها از تکنیک اینفوگرافیک برای انتقال محتوا استفاده می‌کنند. در واقع گرافیک و حرکت به گونه‌ای استفاده می‌شود که بتوان از تکنیک‌های اصلیاینفوگرافیک برای نمایش محتوا استفاده کرد.

انیمیشن‌ها ویدیوهایی هستند که حتماً دارای کاراکتر خاص و داستان مشخصی هستند و غالباً به لایه‌های زیرین داستانی، روانی، احساسی و فلسفی شخصیت‌ها و پرسوناژها می‌پردازد. بر خلاف موشن‌ گرافیک‌ ها کاراکترمحور هستند. شاید شما هم موشن‌ ها را در قالب ویدئوهای تبلیغاتی و فیلم های کوتاه در شبکه های مجازی زیاد دیده باشید. عموما مخاطبین شبکه های اجتماعی ترجیح میدهند که محتوای جذاب و متفاوت را دنبال کنند. لذا موشن به دلیل جذابیت در استفاده از رنگ، شخصیت و فضای متفاوت کاربرد زیادی پیدا کرده است. ضمنا با توجه به افزایش سرعت اینترنت در جهان و پیدایش اینترنت های نسل 4 و 4.5 g و همینطور به طور همزمان افزایش دسترسی و ضریب نفود و کاهش قیمت اینترنت، محتواهای ویدیویی مورد اقبال بیشتری نسبت به قبل قرار گرفته است.

موشنگرافیک

ابزارهای ساخت موشن گرافیک ها

از ابزارهای ساخت موشن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

ابزار موشن گرافیک

همچنین پلاگین ها و ابزارهای جانبی دیگر، نیز بسیار است که میتواند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

ساخت موشن گرافیک در اینفوگرامر

متخصصان اینفوگرامر قبل از طراحی یک استراتژی دقیق برای آنچه که در این روش بازاریابی برای شما لازم است در نظر می‌گیریم.

این استراتژی که با توجه به اهداف، جایگاه، نقاط ضعف و قوت و رقبای کسب و کار شما طراحی شده است، نقش به سزایی در بازاریابی مطلوب خواهد داشت.

نمونه کار موشن گرافیک

کاربرد لوگوموشن

حال می خواهیم بدانیم لوگو موشن چیست و چه کاربردی برای ما دارد. لوگو موشن در واقع یک نشان تجاری است که می تواند به صورت نوشته، علامت، سمبل و شکل های دیگر باشد. به عبارتی لوگو موشن یک نماد برای شرکت و به طور کلی برای کسب و کار شما به حساب می اید. یکی از مزایای داشتن لوگو موشن ان است که اعتماد مردم را به کار و حرفه ای شما جلب می کند. می پرسید چه طور؟

جواب ان است که داشتن یک نماد برای شرکت باعث می شود مردم و مخاطبان و مشتریان شما نام شما و محصولات و خدماتتان را بهتر در خاطرشان نگه دارند. لوگو موشن می تواند در اندازه ها و فرمت های مختلف تهیه شود.

هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد.

نمونه کار لوگوموشن

لوگو موشن یک سرمایه محبوب بازاریابی و هویت برند برای شما است.