اینکه فقط یک سایت حرفه ای داشته باشید کافی نیست. شما برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارید. بهترین مکان برای دیده شدن در اینترنت فضاهایی است که بیشترین ترافیک کاربران در آنجا قرار دارد.

جالب است بدانید بیش از ۶۰ درصد ترافیک اینترنت مربوط به جستجوهای گوگل است و ۱۰ درصد دیگر در یاهو و بینگ! یعنی موتورهای جستجو بیش از ۷۰ درصد ترافیک اینترنت را به خود اختصاص داده‌اند و ۳۰ درصد باقی مانده برای دیگر سایتهاست.

حال در نظر بگیرید یک سایت اگر بخواهد در اینترنت دیده شود باید کجا تبلیغ شود؟ مسلما در موتورهای جستجو.

یکی از بهترین روشها برای دیده شدن در موتورهای جستجو سئو است

سئو چیست؟

سئو به هر عملی گفته می‌شود که در جهت بهینه سازی سایت برای نمایش بهتر در نتایج موتورهای جستجو صورت پذیرد. سئو نیز از دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ است که توسط هوشمند سازان ساجد ارائه می‌شود.

سئو علم پیچیده‌ای است و شما باید برای انجام سئو به سراغ سئوکاران حرفه ای بروید. برای این منظور ما پیشنهاد می کنیم از خدمات سئو حرفه‌ای ما بهره ببرید.

از ابزارهای معتبری برای بررسی سئو داخلی وب سایت شما استفاده می‌شود. کسب شناخت از وضعیت فعلی سئوی سایت به تیم هوشمند سازان کمک می‌کند تا هدفگذاری دقیقتری داشته باشیم. در بهینه سازی فنی سایت تلاش می شود تا کارشناسی دقیقی روی سرعت، حجم صفحه و سرعت بارگذاری سایت انجام شود. همچنین متاتگ ها، تگ های خاص و سایر المان های فنی بررسی می‌شود.

بهینه سازی

سئو داخلی به دو بخش فنی و محتوایی تقسیم می‌شود. در بهینه سازی فنی سایت تلاش می‌شود تا کارشناسی دقیقی روی سرعت، حجم صفحه و سرعت بارگذاری سایت انجام شود. همچنین متاتگ‌ها، تگ‌های خاص و سایر المان‌های فنی بررسی می‌شود

سئو خارجی، برای شروع کمیت و کیفیت لینک ها شناسایی می‌شود. در نتیجه این بررسی ها، لینک های بی کیفیت و اسپم شناسایی خواهند شد. همچنین وضعیت توزیع انکرتکست ها مورد بررسی قرار گرفته و کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در نهایت، بعد از این آنالیزها اقدام به لینکسازی و رپورتاژ در وب سایت های مختلف می‌شود.

مراحل اجرای خدمات سئو و بهینه سازی سایت

در آغاز پروژه مسایلی وجود دارد که در میزان نتیجه‌گیری و استراتژی انتخابی سئو تاثیر مستقیم می‌گذارد. مواردی همچون سابقه دامنه در جذب بک‌لینک‌ها، میزان امتیاز اسپم دامنه، کیفیت محتوای سایت (کپی یا اختصاصی)، وجود تگ‌های مخفی در سایت، تکرار بی‌رویه در استفاده از تگ‌های اساسی و... از این جمله هستند؛ که باید به دقت بررسی شوند.

وب‌سایت شما یا بهتر بگوییم کسب‌وکار شما چه رقبایی دارد؟ کاربران شما که هستند و در چه فضایی باید کار انجام شود؟ چه میزان بودجه برای اجرای خدمات مورد نیاز است؟ صرف چه مقدار زمان برای نتیجه‌گیری لازم است؟ چه میزان محتوا برای فعالیت شما مورد نیاز است و... پاسخ به همه این سوالات، تعیین‌کننده استراتژی نهایی ما برای بهینه سازی سایت شما خواهد بود.

بر اساس حوزه فعالیت کسب‌وکار شما، باید محتوای تازه و ارگانیک تولید شده و در سایت منتشر گردد. این محتوا با هدف جذب عموم بازدیدکنندگان تولید شده و از این منظر قالب عمومی دارند. برای رشد اعتبار سایت باید محتوای تازه با بهره بردن از اصول نگارش و اصول سئوی محتوا، تولید شده و به‌صورت منظم در وب‌سایت منتشر شود.

وب سایت شما بررسی تخصصی شده؛ و کلیه موارد قابل بهینه سازی در قالب یک فایل ارائه می‌شود. بسیاری از این موارد توسط تیم سئو انجام می‌شود؛ و برخی از مواردی که خارج از کنترل تیم سئو است (مثل وب‌سایت‌های طراحی شده با زبان ASP) همکاری طراح وب‌سایت را طلب می‌کند. این فرآیند عمدتا یک مرتبه انجام شده؛ هرچند در موارد خاص و به‌روزرسانی‌ها، تکرار می‌گردد.

حساسیت این بخش بسیار زیاد است. سایت‌ها، بلاگ‌ها، فروم‌ها و... باید محیطی مناسب برای ایجاد لینک داشته باشند. دوری از وب‌سایت‌های اسپم‌زا، دوری از فروم‌هایی که به‌طور مرتب اقدام به حذف لینک‌ها می‌کنند و کنترل بسیاری از موارد دیگر در این زمینه بسیار مهم است. محتوای شما با در نظر گرفتن شرایط گفته شده،